چاپ تبلیغات و لوگو

چاپ و گلدوزی تبلیغات و لوگو روی لباس کار

blank

چاپ لوگو روی لباس کار در اصفهان

 

چاپ لوگو روی لباس کار در اصفهان به وسیله تولید کننده های این محصول انجام می‌شود یعنی شرکت‌های تولیدی علاوه بر اینکه نمونه های مختلف لباس کار را با توجه به نیاز مشتری تولید می‌کنند لوگو و یا طرح مدنظر مشتریان را نیز بر روی لباس کارها چاپ می‌کنند که نمونه‌های مختلفی دارد و در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

روش های مختلف چاپ بر روی لباس

امروزه اکثر مشاغل لباس کار مخصوص به خودشان را دارند و موضوعی که در چند سال اخیر مورد استقبال قرار گرفته است این است که لوگو و یا نوشته ای از کسب و کار بر روی لباس کار چاپ می‌شود که به این گونه لباس کارها لباس کار چاپی گفته می‌شود.

عنوان مشخصات
نوع خدمات چاپ لوگو
انواع رنگی، حرارتی، گلدوزی
ویژگی تبلیغات
حداقل تعداد سفارش برای چاپ پنج دست
چاپ لوگو بر روی لباس کار مزیت های بسیار زیادی دارد که ابتدایی‌ترین آن این است که می توانیم به وسیله این کار برای کسب و کار خود به صورت غیرمستقیم تبلیغ انجام دهیم به عنوان مثال در یک رستوران وقتی گارسون های مشغول به کار در آنجا لباس کار متحدالشکل پوشیده اند و بر روی لباس کار لوگو و اسم رستوران چاپ شده است حس بسیار بهتری به مشتریان و همچنین کارکنان می دهد.

یکی دیگر از مزیت های چاپ لوگو بر روی لباس کار این است که افراد مختلف در یک سازمان از یکدیگر مجزا و شناسایی می‌شوند یعنی در یک محل که کل افراد لباس کار های یکسانی دارند با درج نوشته و یا لوگوی خاصی بر روی لباس کار آنها می توانیم سمت و درجه آنها را تشخیص دهیم.

برای چاپ لوگو بر روی لباس کار از روش های مختلف استفاده می شود که شایع‌ترین آنها چاپ گلدوزی مدیا کاتری پفکی و… می باشد که ماندگار ترین نوع چاپ لوگو بر روی لباس کار نوع گلدوزی است و گران ترین آن مربوط به نوع مدیا و همچنین ارزانترین آن مربوط به چاپ پفکی میباشد.

شرکت امین صنعت ایران تولید کننده انواع لباس کار در اصفهان

برای خرید هر محصول اگر بتوانیم به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خود را انجام دهیم برای ما به صرفه تر خواهد بود البته باید این موضوع در نظر داشته باشیم که اگر بخواهیم به صورت مستقیم از یک تولید کننده خرید خود را انجام دهیم حتما باید سفارش عمده باشد تا تولید کننده محصول را با قیمت عمده برای ما حساب کنند وگرنه در حالت خرید تکی فرقی نخواهد داشت.

لباس کار از جمله محصولاتی است که شغل های مختلف خریداران آن می‌باشند که برخی از شغل ها به دلیل اینکه به صورت تک نفره و یا در حد تعداد پایین است این افراد نمی‌توانند از یک کارخانه سفارش خود را به ثبت برسانند و باید از تولیدی های کوچک و یا فروشگاه های عرضه لباس کار خرید خود را انجام دهند.

اما گروه دیگری از مشاغل نیز هستند که چون به صورت دسته جمعی می باشند مانند افراد شاغل در یک کارخانه که شاید بیش از چند صد نفر باشند که اینگونه افراد می‌توانند به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده سفارش خود را به ثبت برسانند.

در استان اصفهان شرکت های تولید کننده بسیار زیادی برای لباس کار وجود دارد لذا به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد علاوه بر افرادی که در استان اصفهان حضور دارند افراد دیگر نیز در استان های همجوار و سراسر کشور برای خرید انواع لباس کار به استان اصفهان مراجعه می‌کنند.

چاپ لوگو روی لباس کار در اصفهان

علاوه بر اینکه شرکت های تولید کننده لباس کار در اصفهان سفارش دوخت لباس کار را می‌پذیرند می‌توانیم درخواست چاپ انواع لوگو و نوشته مد نظر خود را به این تولیدی ها بدهیم تا در هنگام تولید لباس کار لوگوی مدنظر ما نیز بر روی لباس چاپ شود.

معمولاً تولیدکننده‌های لباس کار با توجه به نوع لوگو و یا نوشته ما مناسب ترین نوع چاپ را برای آن انتخاب می کند که انتخاب نوع چاپ کاملاً اختیاری بوده و خریداران می‌توانند هر مدل از چاپ که مد نظر دارند برای لوگوی خود انتخاب کنند.

در اصفهان می توانیم به مرکز تولید انواع لباس کار مراجعه کرده و علاوه بر این که سفارش دوخت و تولید لباس کار را به کارخانه های مختلف می دهیم درخواست چاپ لوگوی مدنظر خود را نیز بر روی لباس کار می‌توانیم ارائه کنیم.

 

هزینه چاپ لوگو بر روی انواع لباس کار

چاپ ها انواع مختلفی دارند که با توجه به انتخاب فرد در کارگاه های چاپ انجام می‌شوند.

چاپ لوگو بصورت چاپ رنگی، چاپ تک رنگ، چاپ حرارتی و گلدوزی انجام می‌شود.

محل قرار گیری لوگو هر شرکت و هر شغلی روی سینه و یا پشت لباس کار چاپ می‌شوند.

در لباس کار خانم هه به دلیل پوشش مقنعه چاپ لوگو به وضوح نمایان نیست و برای بهتر دیده شدن روی جیب و یا آستین یا مقنعه سان چاپ می‌شود.

محل قرار گیری لوگو و انتخاب نوع چاپ در قیمت گذاری چاپ لوگو روی لباس کار تاثیر گذار هستند.

از جمله موارد دیگری که بر قیمت چاپ لوگو تاثیر غیر مستقیم می‌گذارد عدم نزدیکی کارگاه های تولیدی به کارگاه های چاپ.

معمولا کارگاه های تولید کننده لباس کار در نزدیکی کارگاه های چاپ هستند که هم از نظر قیمت و هم از نظر زمانی به صرفه باشند.

دوری کارگاه های تولیدی باعث حمل و نقل تا کارگاه چاپ، افزایش قیمت و مدت زمان طولانی تری می‌شود.

هزینه چاپ لوگو روی لباس کار برای بار اول به دلیل طراحی و تولید کلیشه منحصر به فرد هزینه بالاتری نسبت به دفعه های بعدی دارد زیرا فرد می‌تواند در سفارشات بعد از همان کلیشه استفاده کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *